oktoober 07, 2010

Kolme hommikust joogat eluga üle elatud

Kaks eimest päeva suutsin sisse magada, mis ei ole tore, sest see kursus on enam-vähem ainus Indias, mis algabki kell kuus. No võib-olla kuus null viis. Aga kaks minutit enne kokku lepitud kohtumisaega otsis õpetaja meid eile juba paaniliselt taga, kuigi saime isegi kaheksa minutiga unest õue.
Eilne õhtu oli ka naljakas. Pidime minema Harshi poole, et garba üritusi planeerida, sest otseloomulikult tema ja Saurabh lõpuks ikkagi ei ostnud pileteid sinna, kuhu pääsemiseks ma vaeva nägin. Otseloomulikult ei suutnud me midagi planeerida, aga oli ikkagi tore. Tutvustasin neile natuke eesti muusikat ja Harsh oli tõelises muusikutujus ning laulis terve õhtu. Ma tõesti ei tea, kuidas ta suudab kõvasti ja selgelt laulda om suitsetaja kopsudega ka siis, kui mina poolenisti tema peal olen.
Igatahes, natuke nalja sai ka, kui kirehoos asjad veidi käest ära läksid ja just siis Mudit tagasi koju tuli:D Me pidime end pooleks naerma ja kuig jõudsime küll uuesti riided selga panna, rääkis Harsh kohe kõik välja ja siis Mudit naeris, et mis ma punastan.
Koju jõudsin jälle hilja, mistõttu tegin kohusetundlikult oma jooga kodutöid kesköösel pimedas elutoas poolpaljalt.

Kommentaare ei ole: