detsember 26, 2010

16. detsember 2010

Tehes asju oma tempos
Eilne päev möödus koduselt, kuigi koju pole ma juba kolm ööd jõudnud ja on viimane aeg riideid vahetama ning mõningate muude asjade järgi minna. Kuidagi olen igal õhtul olenemata Harshi halvast töögraafikust tema juures lõpetanud. Ju ta tahab kindel olla, et minuga kõik korras on. On küll. Lihtsalt netti ei ole jälle mõnda aega. Ja Harsh läks koos netipulgaga koolitusele kaheks päevaks. Pakkus küll, et jätab maha, aga tema ei pea minu pärast millestki loobuma.
Enivei, ta on natuke õel. Räägib mulle, et süües nii palju jäätist ja šokolaadi lähen ma paksuks ja siis toob mulle koos suure lõunasöögiga kaks lõiku šokolaadikooki. Kui tugevaks ta mind õige peab? Muidugi sõin seni, kuni enam liigutada ei jaksanud ja õhtusöök jäi vahele. Aga tegelikult on ta musi.
Õhtul sundisin Saurabhit koos endaga vanalinna tulema, sest tahtsin Harshi juurde sooja talveteki ning Saurabhile asenduslina osta. Ja ta tuligi, aga ütles, et talle pole uut lina vaja. Seega seekord jäi ostmata. Ma suutsin vist mingi viiruse jälle külge saada ja nüüd köhin ja nohun ja jooksen vetsu vahet. Seega ei saanud väga kauaks õue jääda. Tahtsin veel ka aieseciga asjad ära klaarida, sest nad tahtsid teada, mis juhtus. Saingi nunnu teki järjekordsest fair price poest, kus hindu väljas pole. Nad ei lasknud üldse tingida, aga teised pakkusid samalaadseid numbreid ja nad ütlesid, et kui sama kusagilt kasvõi ühe ruupia odavamalt leian, maksavad vahe kinni. No okei. Tekk tõestas öösel, et oli oma raha väärt.
Aieseciga läks ka edukalt. Nad lubasid veel korra mu lemusega vestelda, aga mind mitte tagasi minema sundida. Nägin esmakordselt ka aieseci presidendi ära. Eks ma pean kirjutama veel korraliku selgituse neile, sest eile ei suutnud end nii hästi väljendada. Et teised sama jama sisse ei satuks. Ja nad rääkisid mulle uuest kuuekuulisest praktikast siin linnas. Pakkumine on parem. Palk suurem ja elamine firma külalistemajas. Aga töö on öösel. Ameerika aja järgi. No ma ei tea… Nii hea see pakkumine nüüd ka pole.
Käisime veel Saurabhiga värskelt pressitud mahla joomas ja kiivimahl oli super. Midagi muud mulle õhtul sisse ei mahtunudki. Saurabh tõi mu tagasi Harshi juurde, kus veel veidi jutustasime ja järjekordselt trikkidega matemaatika ülesannet lahendada püüdsin. Ning siis vaatasime ämblikmeest veel viisteist minutit edasi enne, kui magama jäime.
Täna olen ka rahulikult võtnud seni – kell hakkab üks saama – koristasin tuba. Emme, sa oleksid mu üle uhke ja see teenija oleks sinu alluvuses ammu kinga saanud. Valvasin vetsumeest. Vaatasin üht filmi. Ja nüüd kohe varsti lähen saan ühe vana tuttavaga kokku.

Kommentaare ei ole: