detsember 31, 2010

Minu musi on kõige ägedam!

Täpselt nii ebaoriginaalne ja roosamanna olengi täna.
rääkisime suurema osa ööst juttu. avastasime üksteise kohta asju, mida tavaliselt luukerede kombel kapist välja hea meelega ei sikutata. Ta tegi mulle selgeks, et loll olen, et R-i tegudele ikka veel üldse reageerin ja ta pole seda väärt, aga ta hindas teda kaugelt veidi valesti. R käitus teisel katsel oodatust palju mõistlikumalt. küsimusele, kas olen ilma temata oma elus õnnelikum või mitte, võin hetkel julgelt vastata, et ma küll ei tea, kas tema puudumine kuulub võrrandisse või mitte, aga hetkel olen hästi õnnelik. Eelmine öö tõestas jälle, et tegin õigesti teda om ellu lastes. Tema väidab, et mina olin tema jaoks palju suurem üllatus.
Tagasi öö juurde, olime mõlemad haiged. Tema viimaks rohkem kui mina ja sain ta lõpuks nõusse tööle mitte minema, millega ta enda väites oma karjäärile kriipsu peale tõmbas, sest tema lubatud puudumiste arv on täis. Aga ta ei paistnud olevat eriti kurb.
Ühel hetkel jäin mina magama, aga tema mitte ja unetu haige tema läks siis keset ööd süüa tegema. Ikka korralikult, sest ta oli omale pähe võtnud, e ma ei tohi enam oma tervise huvides väljas süüa. Lisaks oli kogu toit temast välja tulnud ja ta nüüd nälga suremas. Seega äratati mind üles umbes pool kuus keset kõige pimedamat ööd ning anti korralikult ja hästi süüa. Nii armas. Natuke nagu hommikusöök voodis, aga mitte päriselt.
seejärel laulsin talle unelaule ja jõululaule ning tõlkisn ka ja jäin uuesti magma lootuses, et sama teeb temagi. Avastin aga silmad uuesti pärastlõunal ja seda ka teleonikõne peale. Tema aga oli kadunud. See tegi mind veidi murelikuks, sest olin Marikale Eestisse helistanud ja nüüd täiesti kõneajatu ega saanud kontollida, kus ta on ja ka temaga on kõik hästi. Aga varsti ta tuli tagasi. Suurte toidukottidega, olles ostnud kokku kõik, mis poes ette jäi. Ja hakaks jälle süüa tegema. Menüüs oli lausakaks täiesti erinevat toitu, et ma valida saaksin ega tema sibulaarmastuse tõttu nälga ei sureks. Nii-nii armas. Ma oen nii armunud ikka veel temasse. Sest ta oskab minuga nii häti käituda. Isegi, kui ta pidev narrimine mind vael hulluks ajab, unustan kõik kohe, kui ta mult näiteks ootamatult selja tagant ümbert kinni võtab ka kaela peale või juustesse suudluse jätab.
Ilust aastavahetust ja palju armastust teile kõigile!

Kommentaare ei ole: