detsember 20, 2010

Veel pole p6hjust paanikaks

Hei-hei teile k6igile seal maakera teises otsas!
Minuga on k6ik h2sti. Juhuks kui muretsema hakkasite mu k2ttesaamatuse t6ttu. On olnud tore pikk n2dalavahetus, mil eriti 6ue pole j6udnudki. Kyll aga sain yle pika aja katuseelu nuusutada Harshi paanika kiuste, et mis siis kui keegi mind seal n2eb? Sest mina tahtsin varjatud kohas k6hule l6puks veidi p2ikest lasta.
Igatahes, reede m88dus suuremas jaos oma kodus, misj2rel sain kokku yhega oma uutest Mumbai s6pradest, kes korraks siia kanti sattudes minuga kokkusaamise nimel k6vasti pingutas. Ja nyyd ta k2ib peale - ehk 6igusega - et ma lihtsalt pean varsti j2lle Mumbaisse minema, et koos temaga mingi tablav6luri kontserdist osa saada. Ja et ajastus on suurep2rane, sest tagasi tuleksin koos tema organiseeritud reisiseltskonnaga. Ma ei tahtnud kyll ei ega jah 8elda ja vihjasin, et t88tuna saab ka Indias elu kallis olema. Mitte, et nagu muidu jube odav oleks eks... Igatahes, j2rgmisel hommikul potsatasid mu telefoni postkasti j2rjestikku kaks automaats6numit rongibroneerimiskeskusest, et mul on kinnitatud piletid selleks ja selleks kuup2evaks Mumbaisse ja tagasi. Ja see tuttav tundub tore, kuigi ylijutukas ja minust v2ga vaimustuses. Mis oleks loogiline, kui ta oleks m6ni alles CSi avastav poisike, aga ta on korralik pereisa ja v2gagi uhke profiiliga host. Harsh siiski avaldas tagasihoidlikult arvamust, et ma ei peaks minema. Aga mul on veel veidi aega m6elda selle yle.
Igatahes, p2rast temaga kohtumist p6rkasin veel yhetuttavaga kokku. Ja kuna olin terve p2eva s6numeid vahetanud inimesega, kellega tutvusin sama tuttava kaudu tema teadmata, siis palusin neil nyyd omavahel suhelda ja yksteist aidata. Ja tulemuseks oli see, et mu esmane tuttav sai vist armukadedaks ja palus abi asemel teisel minuga suhtlemine l6petada. Kohe tuli ka 2ge ja segadusest pakatav vastus minu telefonile, et mis toimus ja miks ma sellele s6brale tema peale kaevanud olin. Selgitasin siis olukorda ja nyyd justkui peaks s6bra eest tema s6braga suhtlemist varjama. Mis mulle ei meeldi. Ja seda uut inimest ei suuda ma ka veel lahti m6testada. Ta paistab olevat t6eline player. Pidevalt justkui m2ngiks mingit m2ngu. Aga kui selgus, et ma polegi mingi blond, vaba ja vallatu beib, siis alles aktiveerus t6eline m2ng ja nyyd ta lubab juba lambist mulle syya teha ning kutsub igale poole. Enne kutsus ka, aga kohe, kui j6udis selgusele, et 2kki mulle sobibki m6ni plaan, tyhistas selle.
6htu l6ppes sellega, et Harsh j6udis komandeeringust tagasi ja hakkan kohe j2lle vana koju mitte j6udmise rekordit purustama. Ehk pole sinna j6udnud juba neljandat 6htut, kuigi t2na oleksin tahtnud. Aga tegelikult ei vingu. Ja Mudit arvas, et ma olen kodutu. Mis on ka ysna 6igustatud, kui vaadata, kui palju aega j2lle siin veedan.
Laup2eval ootasin Harshi t88lt ja vedelesin kodus. Ning 6htul ilma igasuguse hoiatuseta tuli Harsh koju koos s6pradega, keda tuli aina juurde. Seekord oli tegu t6sistema kolleegidega ja pyydsin h2sti k2ituda. M2ngisin natuke perenaist. Tegin rummikokteile k6igile ja j22di rahule ning yritasin korralik girlfriend olla, kuigi suhtlemine uute inimestega l2ks ikka veidi kohmetult. Ja 6htu l6ppes ideaalselt, sest sain Achu n6usse meile k6igile Rajasthani j22tist tooma. P.S. Nii raske on hetkel eesti keeles m6elda ja kirjutada.
Pyhap2eval oli Harsh j2lle t88l ja k2isin hoopis Muditiga v2ljas l6unastamas. V6i teoreetiliselt hommikust s88mas, sest kodus polnud esmakordselt tunde elektrit ja ei saanud midagi ise kokata. 6htul k2isime vaid Chocolate roomis, kuigi tegelikult tahtsin hoopis hullult puuviljasalatit ja Harsh ei suutnud v2lja m6elda, kust seda saada ning ostis mu siis TCRiga j2rjekordselt 2ra. Ning lubas, et esmasp2ev on minu p2ralt. Ta teeb, mida iganes ma soovin. Ja umbes nii oligi. Paari segajaga. Nyyd saatsin ta j2lle t88le, sest see oleks juba jama, kui me m6lemad t88ta j22ksime. Ja ikka veel on inimesi, kes kysivad, millal tagasi t88le l2hen v6i imestavad, et kas mu 2kkviha polegi veel yle l2inud. Aga ylemuse vastus mu lahkumisavaldusele tegi mulle selgeks, et see oli ainu6ige otsus ja et ta ikka veel yritab minuga manipuleerida ja mind pahaks tembeldada samal ajal r22kides mulle juba 2ra ostetud j6ulukingitusest. Vastik.

Kommentaare ei ole: